Primul hipermarket Carrefour din Zalău a fost oficial deschis în data de 6 noiembrie 2019. Acesta se găsește în incinta noului centru comercial ,,Zalău Value Centre” și este al 36-lea magazin de tip hipermarket din Romania, deschis de Carrefour pe piața românească și singurul de acest tip din orașul Zalău, alături de celelalte 362 de magazine din rețeaua națională Carrefour.
Cum a fost la marea deschidere?
Conferința de presă
Am ajuns la Zalău în jurul orei 14:00, la fix pentru conferința de presă dinainte de deschiderea oficială. La conferința de presă au fost prezenți atât primarul orașului Zalău – Ionel Ciunt, cât și oameni din conducere: Lucian Stanciu – Director Carrefour Zalău, Cătălin Samara – Director Operațional Carrefour România, Mario Crețu – Director Corporate Affairs Carrefour România și Sergiu Potra – Director Zalău Value Centre.
În cadrul conferinței de presă s-a vorbit despre noul centru comercial ,,Zalău Value Centre” și ce valoare aduce orașului: ,,Este un moment istoric”, a spus primarul Ionel Ciunt. Proiectul ,,Zalău Value Centre” găzduiește o ofertă generoasă de peste 50 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 metri pătrați, include un hipermarket, o galerie comercială și spații de tip strip mall, va deservi peste 170.000 de locuitori, atât din municipiul Zalău, cât și din localitățile din împrejurimi.
Un mare accent s-a pus și pe cele mai importante proiecte pe care le derulează Carrefour Romania, printre care:
-
- “Deschidem Vinul Românesc”, un program național dezvoltat pentru a sprijini producătorii români de vin să crească, să se dezvolte și să ajungă pe rafturile magazinelor Carrefour, dar și în casele și paharele românilor. În anul 2019, s-au înscris 14 crame în acest program.
-
- ,,Creștem România BIO”, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung și a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
- “Punem preț pe plastic”, în premieră acum și în Zalău. Este un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.
„Noul hypermarket Carrefour Zalău le oferă sălăjenilor mai mult decât un loc pentru a-și face cumpărăturile. Carrefour Zalău va fi o experiență în sine pentru toată familia. Sunt sigur că produsele de calitate pe care le oferim și prețurile foarte bune vor ajuta locuitorii din Zalău să aibă un stil de viață mai sănătos, păstrând specificul culturii gastronomice locale și, în același timp, să se mențină într-un buget rezonabil. Mai mult, dorim să îi asigurăm pe clienții noștri că facem eforturi zilnice sunt pentru a garanta standarde de excelență în calitate, în așa fel încât ca fiecare vizită în magazinele noastre să se desfășoare în deplină siguranță. De asemenea, sprijinim comunitatea locală, prin crearea a peste 180 de noi locuri de muncă în cele mai moderne condiții, derularea de programe de pregătire profesională pentru angajați, dar și prin comercializarea a sute de produse provenite de la producătorii din regiune, o prioritate pentru noi” – a declarat Lucian Stanciu, Director Carrefour Zalău.
După încheierea conferinței de presă a urmat ceremonia de tăiere a panglicii, la intrarea principală în hipermarket, iar zălăuanii au fost oficial invitați să intre în universul Carrefour, unde au la dispoziție:
✓40.000 de produse la prețuri accesibile
✓ suprafață de vânzare de 4.126 metri pătrați
✓ 180 de angajați, care le vor transforma fiecare experiență de shopping într-una memorabilă
✓ aproximativ 700 de locuri de parcare gratuite
✓18 case de marcat, dintre care 4 case rapide „Self service”
✓ WI-FI gratuit
✓ program: luni – duminică 8:00 – 22:00
✓ program special de sărbători: luni – duminică 8:00 – 23:00
Rafturile aranjate ca la carte, la linie
După tăierea panglicii am intrat în hipermarket și am început să-l explorez. Mi-a plăcut tare mult cum arătau rafturile, era prima dată când vedeam în premieră deschiderea unui magazin, totul era aranjat ca la carte, la linie. Cei care au pășit pentru prima dată în universul Carrefour din Zalău au avut ocazia să deguste și o parte din produse de la producători locali: vinuri, brânzeturi, păstrăv afumat. Pe lângă asta, s-au putut bucura și de o mulțime de promoții și oferte speciale la diferite produse. La ieșirea din magazin cărucioarele oamenilor erau pline cu produse alimentare, veselă, produse electrocasnice, jucării pentru copii.
Descoperă cele peste 40 000 produse
Cum ne apropiem de luna cadourilor, la Carrefour poți alege dintre sute de jucării, decorațiuni sau produse pentru amenajarea casei, dar și articole sportive, cosmetice sau electrocasnice. Pe lângă cadouri pentru cei mici și cei mari, Carrefour te așteaptă cu vin românesc din cramele românești Teodor și Rătești, fructe și legume proaspete de cea mai bună calitate, dar și fructe exotice, sucuri naturale și produse BIO. Pentru că susțin producătorii locali, au încheiat parteneriate durabile cu fermieri ale căror produse ajung la raft la doar 48 de ore de la culegere.
Carrefour te așteptă să îți alegi bunătățile pe care vrei să le pui pe masa de Sărbători, fie că îți dorești ceva cu specific local – gustul gourmet al produselor Silvania și 150 de produse cu etichetă în limba maghiară (de la făină și paste, la dulciuri și produse pentru mic dejun) sau prăjituri și produse de cofetărie Casa Morar inspirate din tradiția locală, cu ingrediente naturale, alese cu grijă, astfel încât să aibă același gust ca cel de acasă.
Universul gastronomic Carrefour este întregit de cele peste 200 de sortimente de carne roșie și pasăre, peste 50 de sortimente de pește și fructe de mare, printre care și păstrăvul de Sfarăș, crescut în apă pură din patru izvoare, fără hormoni de creștere, conservanți, coloranți și antibiotice. Specialiştii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie, gastronomie și brutărie-cofetărie sunt pregătiți să le ofere clienților sugestii şi informaţii care să îi ghideze în alegerea produselor şi le pun la dispoziţie servicii complementare, precum comandarea de torturi sau prăjituri.
Nu în ultimul rând, pe carrefour.ro, clienții pot alege dintre peste 200.000 de produse non-alimentare. În funcţie de preferinţe, aceștia selectează produsele, apoi fac comanda online şi pot opta pentru livrarea lor la domiciliu, în tot județul, sau pentru ridicarea acestora din hipermarket. Mai mult decât atât, cu ocazia deschiderii hipermarketului, vor fi disponibile aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care utilizatorii își pot comanda, simplu si rapid, preparatele preferate din zona de gastronomie Carrefour direct la birou sau la ei acasă. Atât Bringo, cât și Gurmandio sunt disponibile în App Store și Google Play.
Clienții Carrefour Zalău vor putea beneficia și de următoarele servicii:
▪ Cardul Carrefour (emitere şi plată cu cardul de credit Carrefour, pentru cumpărături în rate, fără dobândă);
▪ Multipay (magazinul acceptă multiple modalităţi de plată: cash, card, bonuri de masă, contactless, CarrefourPay);
▪ MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);
▪ Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilităţi, rate, asigurări, credite etc.);
▪ Bilete pentru evenimente (achiziţionare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
▪ Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto şi loz instant la casele de marcat);
▪ Extinderea garanţiei (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garanției cu 3 ani);
Lansarea în premieră la Zalău a inițiativei Plata cu PET-UL
Spuneam mai sus că în cadrul conferinței de presă s-a pus accent și pe unul dintre programele derulate de Carrefour, ,,Plata cu PET-ul”, așa că la intrare în magazin, a fost amplasat standul unde poți să reciclezi pet-uri, iar la schimb primești fructe și legume. În intervalul 6-13 noiembrie 2019, zălăuanii sunt așteptați să adopte un comportament sustenabil și să folosească pet-ul într-un mod inteligent. Această acțiune a fost încurajată și de către Andra, care după un concert extraordinar susținut în parcarea centrului comercial, a coborât de pe scenă și a așteptat cumpătărorii în hipermarket, la standul unde poți să reciclezi pet-urile, încurajându-i să facă un pas important spre un viitor mai bun. Bineînteles, oamenii s-au putut bucura și de prezența Andrei, făcând poze și primind un autograf de la talentata artistă.
***
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro , de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orase pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresatreducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosireși reciclare.
Lasă un comentariu